دسترسی آسان به مطالب آموزشی،جذاب،خواندنی و سرگرم کننده در گشت روزانه

واپسین

حکایت هایی از ملانصرالدین

( قسمت اول )گشت روزانه dailytour.wordpress.com

شاید بسیاری از جوانان بگویند، ملانصرالدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که روایت های ملانصرالدین تنها متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست. شاید شخصیت او مربوط به دوران قدیم است ولی پندهای او متعلق به تمام فرهنگ ها و دورانهاست. ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را با بسیاری از موضوعات امروزی همساز کرده اند. در کشورهای آمریکایی و روسیه او را بیشتر با شخصیتی بذله گو و دارای مقام والای فلسفی می شناسند. به هر حال او سمبلی است از فردی که گاه ساده لوح و احمق و گاه عالم و آگاه و حاضر جواب است که با ماجراهای به ظاهر طنزآلودش پند و اندرزهایی را نیز به ما می آموزد.در این قسمت از سری ایمیلهای حکایت و داستان، گوشه هایی از حکایاتی که از ملانصرالدین نقل شده را در 3 پست پی در پی از نظر خواهید گذراند که هرچند اغلب برای شما تکراریست ولی در عین حال شیرین و آموزنده هم هست …
ادامهٔ این صفحه را بخوانید »

انگیزه ای بزرگ برای مبارزه با چاقی

قابل توجه کسانیکه بدنبال کاهش وزن خود هستند

The Biggest Loser

نام برنامه ای تلویزیونی بود که از طریق شبکه جهانی NBC و چندین شبکه تلویزیونی دیگر برای مبارزه با چاقی پخش می شد. در این برنامه تلویزیونی مهیج دو گروه از افراد چاق فراخوانی می شدند و طبق فاصله زمانی معین بمدت چند ماه از خانه و خانواده ی خود دور می شدند و در یک اردوگاه بوسیله ی رژیم های غذایی مناسب و تمرینات ورزشی خاص موفق به کاهش وزن قابل توجهی می شدند که با توجه به اعلام نتایج دوره ای در هر برنامه ی زنده ، رقابت و ایجاد انگیزه برای کاهش وزن و همینطور جایزه ای که برنامه برای شخصی که چشمگیرترین کاهش وزن را داشته در نظر گرفته شده بود آنها را مجبور به کاهش وزن می کردند. بدینصورت که در نهایت کسانی که به نسبت وزن اولیه ، وزن بیشتری را از دست داده بودند جوایز نقدی بیشتری را از آن خود می کردند. تصاویر زیر گویای این انگیزه های بزرگ است …

چرا که خواستن توانستن است؛ حالا چه با تحمل فشار و انجام تمرینات سخت، رژیم های غذایی ناجور و چه با تشویق و جایزه، ولی آنچه مسلم است حاصل آن چیزی جز محک زدن نیروی اراده در تحقق انگیزه ای بزرگ برای تضمین سلامتی و داشتن اندامی متناسب و دلخواه نخواهد بود.
لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گشت روزانه ww.dailytour.wordpress.com

ادامهٔ این صفحه را بخوانید »

لبخند را فراموش نکنید

1. لبخند جذابتان می کند.
همه ما به سمت افرادیکه لبخند می زنند کشیده می شویم. لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می کند. دوست داریم نسبت به آنها شناخت پیدا کنیم.

گشت روزانه www.dailytour.wordpress.com


2. لبخند حال و هوایتان را تغییر می دهد.

دفعه بعدی که احساس بی حوصلگی و ناراحتی کردید، لبخند بزنید. لبخند به بدن حقه می زند.

گشت روزانه www.dailytour.wordpress.com

ادامهٔ این صفحه را بخوانید »

رئیس فیفا بابت اشتباهات داوری در جام جهانی عذرخواهی کرد


سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا بابت گلی که فرانک لمپارد در بازی با آلمان زد و داور آن را قبول نکرد از فدراسیون فوتبال انگلستان عذرخواهی کرد.

گل لمپارد زمانی به ثمر رسید که انگلستان ۲ بر یک عقب بود و با اینکه توپ کاملا از خط دروازه گذشته بود، داور آن را نپذیرفت و انگلستان این بازی را ۴ بر یک باخت و از جام جهانی حذف شد.

او همچنین بابت گلی که کارلوس ته وز به مکزیک زد از مکزیک عذرخواهی کرد. گل نخست ته وز در مسابقه ای که ۳ بر یک به سود آرژانتین تمام شد، آفساید بود اما داور بازی صحت گل را تائید کرد.

ادامهٔ این صفحه را بخوانید »

هواپیماهای First Class در کشورهای مختلف جهان

اگر هر کدام از عکس ها باز نشدند روی آن عکس
رایت کلیک کنید و گزینه Show Picture را انتخاب نمایید.

کانادا

گشت روزانه https://dailytour.wordpress.com

ادامهٔ این صفحه را بخوانید »

۱۵ راه برای آب کردن چربی شکم

 سلامت ـ‌ با همین چند حرکت ساده می‌توانید کم‌کم از دست چربی‌های شکم‌تان‌ خلاص شوید.

 قدیم‌ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ها ترجیح می‌دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: ”خوش به حالت، چه هیکل خوبی داری!” خوش‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن. این مطلب، شما را با ۱۵ تمرین ورزشی آشنا می‌کند که انجام روزانه آنها می‌تواند شما را به همین معنا خوش‌هیکل‌تر کند.

 

۱- روی یک صندلی دسته‌دار بنشینید. ساعد دست‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران‌های‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای‌تان را حداقل ۶ سانتی‌متر از سطح زمین بالاتر بیاورید. ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید. شما باید این حرکت را از ۵ مرتبه در روز شروع کنید و کم‌کم به ۲۰ مرتبه در روز برسانید.

  ادامهٔ این صفحه را بخوانید »